Handelsbetingelser

Handelsbetingelser & fortrolighedspolitik

Betaling

webequ IVS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.
webequ IVS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer. Vi gemmer ikke dine betalingsinformationer.

Levering
webequ IVS leverer på alle hverdage, og har som målsætning at levere inden for 2 dage efter en ordre er indgået inden kl. 12.00.
Vi benytter PostNord hvor der ikke er angivet andet.

Reklamation
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
webequ IVS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer først til os via hjemmesiden eller på telefon:

webequ IVS
Usserød Kongevej 157
2970 Hørsholm
Tlf. 2944 1566

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.


Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt hos os.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager varen.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal blot gives pr. mail på reklamation@webequ.com . I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Vi fremsender en fortrydelsesformular på mail, som du blot skal vedlægge varen når du sender den til os.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Emballagen skal leveres tilbage så den ikke er ødelagt, bukket eller skadet på anden vis.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Vi ønsker tilfredse kunder og vil meget gerne høre fra dig hvis du er utilfreds med noget (service eller vores produkter). Hvis du stadigt vil klage over et produkt, købt hos os, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: reklamation@webequ.com

Fortrolighedspolitik
webequ forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om dig som kunde/bruger til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at udføre en transaktion (betaling). webequ vil ikke sælge dit navn, adresse, email adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.